new

Wednesday, September 22, 2010

Selamat Hari Raya n My Big Day

Assalam Semua...

Apa khabar semua? Harap2 semua pembaca yg selalu datang ke blog ini sehat semuanya...... Rasanya belum terlambat untuk aku ucapkan kerana kita masih berada di bulan Syawal ..... : SELAMAT HARI RAYA



Oh ya.....alhamdullillah.... aku bersyukur kepada Tuhan kerana telah memberikan aku hidayahnya dengan menambahkan umur ku..... Hari ini aku gembira bersama keluarga terutama suami yg tercinta dan anak-anak yang sentiasa membuat aku riang gembira...... Aku berdoa semuga kebahagiaan ini akan sering dirasa bersama keluarga.......

So untuk mengembirakan diri ku sendiri..... aku sediakan cake ini untuk siapa yang sudi menjenguk aku....hihihihii

Walaupun aku terkilan sedikit tapi.... tak pe.... Life goes on.... Wish today aku dapat jadi raja yang akan mendapat layanan yang istimewa......hahahaha.....

Happy Birthday to My Self...... Happy Always...... May Allah Bless my life for ever n ever.....amin...amin......





Salam dan ceria selalu,

Mummy Hanan
12.oo Tengahhari....

No comments: