new

Wednesday, August 26, 2009

Menu ku......

Salam semua,

Kelmarin, spt yg aku katakan aku akan memasak beberapa masakan untuk berbuka. Alhamdullilah.... aku dapat menyediakannya dengan pertolongan anak ku Liyana..... So, utk permulaannya aku sediakan dulu "bread pudding"

Sebelum masak, gambar nie kurang jelas sebab BP nie dah masuk kat oven...hehe

Setelah masak.....
Kemudian aku masak pula sauce utk spaghetti. Nie pun anak ku memasaknya.....aku cuma sebut apa yang perlu di masukkan...
Seterusnya aku menyediakan "ayam boxing"..Ni kalau gunakan "sayap / kepak ayam" lagi senang.....

Sayap ayam yang telah di sediakan....

Pandangan dari sisi....
Pandangan dari sudut atas.....
Untuk makan ayam nie, aku sediakan nasi lemak dan sambalnya aku buat dari udang kering yang telah aku jadikan sambal....
Sambal ni pun anak ku yang memasaknya.... tp kalau lebih pedas lebih sedap.....
Hem, tu lah yang aku sediakan utk berbuka ku kelmarin...... Utk hari ni, belum ada lagi...ntah rasanya nak bawa hubby n anak2 berbuka kat luar / kedai....

Pada semua pembaca, bukan nak menunjuk tp nak share saja ye......

Jumpa lagi....

Senyum dan ceria selalu,

3 comments:

Rose Harissa (NORA) said...

Salam leeya laling...
lamanya aku tak singgah umah ko ni...
bukak2 aje nampak lauk pauk yang menyelerakan...
teringat lauk yang ko bagi aku...
sedap! walaupun aku tak makan peparu sangat... tapi demi lauk ko yang sedap tu... aku makan jugak...

selamat berpose leeya...

Mummy Hanan said...

Salam Rose,

Hah, mmg lama ko tak jenguk umah aku nie...tp aku faham....
Ko kan tau, kalau kat umah aku nie aku hanya tau buat n3 tentang masakan, dah suka memasak... hemm, mkasih 5x....bangganya aku, ko makan juga ye...tu lah nama teman...hehehe

selamat berpuasa utk ko juga ye....

日月神教-任我行 said...

走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,聊天室