new

Monday, April 6, 2009

semua, hari nie aku ada sedikit story nak share dengan korang le..... Oh ya, sebelum aki pergi kerja aku ke klinik dulu untuk mengambil darah spti yg tertulis dalam kad aku..... setelah selesai aku pun kerja seperti biasa.....

Sampai aku , aku nampak satu kontaner yg berisi dengan yang telah dibuat oleh Cg Niza khas buat zawanah...anyway.... all my children suka especially Hanan...she said..yummy..n it's beautiful...so this the pic.


oh yep...dah beberapa hari nie, aku asyik pakai selipar je..entah..malas nak pakai kasut....aku pun sebenarnya tidak minat akan kasut, terutama yang tinggi2 melangit...cuma untuk mencantikkan personaliti aku sebagai seorg guru...aku pakai juga.....ada le beberapa org kawan aku yang puji yg selipar aku nie cantik....iya ke??? tp orang dah kata kan....terus terang aku katakan yang selipar aku tu dibelikan oleh my hubby semasa dia ke kl hari tu.....dear...
Hah ini lah dia selipar akuk dan selipar anak ku Liyana......[ nak tumpang gambar selipar dia]
yang hitam tu selipar aku [ nipis je] dan yang nie..selipar anak aku..tinggi juga selipar dia dari selipar aku...kira2 1 1/2 inci...mungkin...

Salam dan senyum selalu,

No comments: