new

Sunday, April 5, 2009

semua. Hari nie aku dan family tak buat-buat apa-apa. Anak-anak ku dengan kerjanya masing-masing dan aku seperti biasa sambil menyemak latihan yang ku beri pada murid, aku melayari nternet dan memasuki blog kengkawan yang ku kenal........ Sebenarnya anak kecil ku ada juga nak bawa aku dan hubby jogging, tp memandangkan mata yg masih mengantuk , kami sambung tidur .......hah apa lagimerajuk le anak aku..... Hari nie aku masak 2 makanan untuk family ku, iaitu mee goreng yang aku buat suka~suka je, aku campak je apa-apa bahan yang aku nampak dalam peti ais dan satu lagi sandwich yg Hanan aku panggil sangwich......

Hemm, sejak beberapa minggu nie, aku mendapat batuk..... kalau malam batuk aku akan berkumandang sehinggakan susah aku nak tidur..... aku malas nak bawa ke doktor kerana aku tahu ubat apa yang akan diberi.....Nasib baik lah ubat tu ada d rumah aku jd tak payah le aku jumpa doktor..... tp selepas 2/3 minggu, habis juga ubat aku....hemmmm.. macamana nie....
So, last week , l heard from my sister n law, yg ia ada minum ubat batuk nie...ubat nie ada berjual dimana kedai dan dapat meredakan batuk.... apalagi aku pun beli dan minum mengikut had yang diberikan.... rasanya aku baru minum 4 malam yang lalu, Alhamdullillah, batuk ku berkurangan...selalunya kalau aku terjaga tengah malam, memang aku batuk..tp sejak minum ubat nie....tak de lagi batuk..aku dapat sambung tidur dengan lena....... So, sini aku berikan gambar ubat batuk tersebut.......jangan heran dan terkejut
Hah, tu lah dia....jangan tak percaya...betul......

Love,

3 comments:

aH Lian~@cik ian cumel said...

+salam mummy, panggil ian jer...mummy sihat?anak2?terima kasih singgah blog ian... :)+

p/s:nak kumen kat shoutmix
tak leh lak...ngee~

Myza Pesona said...

Salam. Ubat batuk tu mmg bagus! Myza pun biasa makan ubat batuk tu!

Mummy Hanan said...

ian : mummy sehat n of course my anak2 pun sehat....

Myza : hah betul tu..mmg baik punya...