new

Thursday, October 29, 2009

CeRiT@ Ku.....

Salam semua,

Tak tau kenapa lah aku malas sangat nak buat n3 kat sini ni...mungkin sibuk dengan FB kot..... orang sekarang ni dah maju ke depan..... tak kira tua, muda malah kanak2 sekalipun tentu mempunyai FB.....aku heran macamana FB boleh mempengaruhi kita [ hemm termasuk akulah ] hahaha.....

Rasanya sekarang blog ini macam tak de orang....dan kemungkinan kawan-kawan kat blog ini pun dah kunjungi aku..... tapi tak pe lah....aku isi saja blog ini untuk tatapan para pengunjung yang suka datang kat blog aku walaupun tak tinggalkan jejak....senyap2 saja.......

Hemmm, aku cuma nak story sal makanan-makanan yang aku ambil gambarnya......... Ada di antaranya yang aku masak dan ada juga yang aku ambik kat restaurant....... Silalah menjamu selera......oooppppmata......

Ini salah satu dari masakan ku :

Ayam masak black pepper..

Ini pula daging masak goreng.......
Ini pula mee goreng,yang aku gunakan daging dengan sayur sawi......
Ini makanan yang aku makan kat restauran.....

Ayam goreng tepung rangup dan isi ikan dijadikan macam ubi.....

Ini pula popia, roti inti sauage dan roti [ ntah apa intinya ], aku tak tau sebab aku tak makan.....

Yang ni, sandwich yg anak aku Hanan panggil sangwich......
Yang ni nasi goreng kampung dan mee goreng.....
Yang ni salah satu dim sum yang aku makan....... "chu mai" hishhh betul ke ni?
Hah, itu lah yang nak aku kongsi utk hari nie.....

Senyum dan ceria selalu,


2 comments:

Liz said...

wow..nyaman2 makanan kita atu beri teseliur ku meliat...mesti2 hari2 tukar2 resepi..bahagia family tu..au i nmpak kita tu di FB..hehehe

Mummy Hanan said...

Salam,

Liza: kalau aku masak,biasanya tanya anak dulu durang mau makan apa? lau dapat ku buat. ku buatkan lau nda simple tia sja tu.... ia tah mbarinya nyaman2 atu kali...n aku suka lau semua anak2 ku makan...hehehe