new

Saturday, October 17, 2009

Hadiah dan Jalan2 cari idea....

Salam semua,

Sepatutnya hari nie aku buat n3 pasal sambutan hari raya kat sekolah...tp tak pe...lupakan sebentar...nak buat n3 lain pulak......

Oh ya b4 carry on with this n3, aku nak ucap thx a lot to my friend Iza d bintang bcause kirimannya telah diterima. Walaupun lambat, tp UR dah maklum pada aku sebelumnya... aku sungguh teruja, ini bermakna Iza ngat kat aku...... So, tak salah jika aku share apa yang aku dapat dari Iza....
First, aku dapat tee shirt ni...hemmm kaler dia merah..... memang menarik.....

Second, magnet yg d lekatkan kat luar peti ais....this one l like it very much...coz....aku banyak benda-benda macam ni..... sometime when my cousins or n law pegi ke mana2 4 sure l asked them tuk belikan yang ni...apa pa pun makasih sekali lg ye.....

Hurm, nak buat n3 sal hari kelmarin lak..... actually hubby cuma nak repair aircon kereta.... tp hubby takut juga kalau repair tu berterusan beberapa jam, so he asked me pick up him then we went to the mall. L only bring my Hanan n Zawanah, so l called my daughter Liyana to inform her that kami k mall, and we wait 4 them there......
So, we all have a lot of fun there........ aku hanya sempat ambil beberapa keping gambar.....

Sebetulnya aku lupa gambar apa yang kami makan kat sini.... ni gambar lepas makan....gambar aku n yg bwah tu anak aku Liyana.......

Yang ni pula tempat permainan "Kids Fun Land"...... lepas makan Hanan, Wanah n Yani masuk lah kat sini....main2....

Setelah itu, turun kat first floor, sini kami hanya duduk sambil memerhati orang2 yg lalu lalang..... aku rasa seronok...sbb rasa macam lepaskan tension...... banyak orang banyak ragam yang kita nampak..... tp sayang aku lupa nak ambil gambar asyik perati je......hehehe....

Oh ya, balik ke rumah, sempat lagi sambung melihat cerita "GW season 5" tp gambar kat bawah
ni season 4......jgn heran pula.... Sebelah malam, memikirkan apa yang ingin anak ku makan. So aku tanya mereka terutama anak ku yg lelaki sebab dia ni suka ayam jer...... Dia suruh aku masak kari...... n aku jumpa beberapa ekor udang besar kat peti ais, so aku belah, bagi sos barbeque.....aku panggang atas api...... aku ada gambar tp sayang, tak berapa nampak...hangus mungkin.....hahahaha

Yang ni gambar udang yang aku perap.....selama beberapa minit....[ kira nak cepat le tu ]

hasilnya tak de gambar.......

Hah, aku rasa tu je lah buat n3 kali ni. Mungkin kalau aku ada masa aku akan buat n3 sal SHR pula.....

Salam dan ceria selalu,

1 comment:

Priyanka said...
This comment has been removed by the author.