new

Wednesday, October 14, 2009

Keindahan Alam.........

Salam semua,

Minggu lepas, aku terlalu sibuk ngan murid yang menghadapi peperiksaan PSR.... aku telah diarahkan oleh pihak jabatan untuk menjaga murid yg menghadapi peperiksaan tersebut d sekolah yang lain...... Perjalanan dari sekolah ku k sekolah tersebut memakan masa lam 5 - 15 minit.... Hemmmm...sepanjang perjalanan k sana, aku teruja melihat pemandangan yg jarang aku lihat..... cantik...menenangkan hati dan perasaan.... sehingga aku berhenti di tepi jalan untuk mengambil gambar tersebut........

Nilah pemandangan yg bagi mata ku sangat mendamaikan......

Hari Selasa [ kelmarin], teman sekerja ku meminta masak kan mee goreng untuk makanan 45 orang..... Jadi aku buatkan mee halus dan mee kasar ...... Inilah je gambarnya...........Alhamdulillah.......

Ha, tu lah saja yang aku dapat kongsikan ngan kamu semua.....

Senyum dan ceria selalu,

5 comments:

Na Shari said...

Keindahan ciptaan Tuhan yang tiada tandingannya...

Subhanallah...

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

untuk la sape yg keje ngn akk ni..akk masak charge ke x?

UmmiRosma said...

Di mana kita invigilate MH? Nice scenery...

Mummy Hanan said...

Salam:

Na : betul tu. Keindahan tuhan yg mencipta segalanya...

Fatahiyyah : hemm, akk skrg bergiat dlm bisnes katering...hah, utk 2 akk charge lah...Alhamdulillah...berbaloi juga akk belajar masak kat mana3 tmpat... sbb 2 akk suka dtg KL, nak cari ilmu memasak....hehehehe

UR: di Limau Manis...Waktu melintas atu mcm nda caya bah...lg lawa lau ko liat sendiri...... Rasa mcm bukan rah tani.....

Mummy Hanan said...
This comment has been removed by the author.