new

Wednesday, October 21, 2009

Pudding Oreo dan Ay@m H@li@

Salam semua,

Hurmm, nak cerita pasal apa ye?...oh ye..semalam anak ku Liyana dan Hayani rajin...Mereka berdua membuat Pudding Oreo..... gambar yang aku ambil ni pun lucu sbb hanya separuh sja yg tinggal separuh lg dah masuk ke perut anak2 n hubby ku....

Pagi ni, aku menyediakan masakan untuk tempahan bagi 2 buah tempat. Yang satu 48 kontaner dan yang satu lagi 34 kontaner. Menunya : ayam masak halia, sayur campur, sambal dan telur.
Tp aku cuma pamerkan gambar ayam masak halia.....

Ni ayam yg aku goreng dulu, sbb semalam dah aku perap..... baru ada rasa....

Setelah siap di goreng d masak semula ngan halia dan baby corn...... ini lah hasilnya..
Hah, tu lah..... je ye.... yang nak aku share.... kalau nak buat, cubalah... jgn malu2...

Senyum dan ceria selalu,