new

Tuesday, October 20, 2009

Sambutan Hari R@Y@ dan Open Hou$e.......

Salam semua,

Beberapa hari yang lalu sek. kami mengadakan majlis sambutan hari raya utk murid dan gurunya sekali lah..... So nikmatilah gambar-gambar kat bawah ni....
me n lela
aku, Cg Hjh Noorlah, duduk : Cg Hjh Shimah, Ummi Rosma , Cg Hjh Norsam, Cg Hjh Noralam dan tak asing lagi Zwen, Cg Hjh Raziah
Mrs Raewyn Brouke with her pupils
Hayani n Liyana [ anak aku ]
Gambar kami ngan Cg Siti Wardina.....
Menu nya :Hemmm, sedap2 kan...memang sedap.... tp aku hanya makan sotong goreng dan sambal pusu....
Alhamdulillah....... balik dari sekolah...kenyang......

Sebelah petang, memandangkan masa aku banyak so aku membawa diriku menonton VCD... aku tertarik ngan tajuk cerita tersebut n aku ni memang suka story yg mcam tu....Sebelah malam, aku mendapat jemputan dari kawanku..."Open House" tp dia buat kat rumah kakak dia......so di bawah beberapa gambar yang aku ambil kat Open House tu....

Makanan yang ku makan.... ikan kari, sayur daun ubi. sambal belacan

me and hubby...
Hayani......Kakak Liyana menikmati makanannya.....

Hayani, me and my dearest n close friend......Cikgu Rusni.....
Hah, ni dia buah tangan yang aku dapat......."Durian".....
Ha...ni lah dia isi durian tersebut...sungguh menyelerakan....Hemmm, tu lah utk kali ni ye......

Senyum dan ceria selalu,

1 comment:

UmmiRosma said...

Siuk eih dpt gift durian kuning...makin meriah hari raya..