new

Monday, October 12, 2009

Salam semua,

Dah lama aku tak up date blog aku ni.....Aku sibuk sepanjang 2 /3 minggu ni...... Hari ini rasanya, banyak cerita yang ingin aku kongsikan tp aku tak tau sanggup kah aku ni atau tak tp aku akan cuba ....

Yep...mana2 blog yg aku kunjungi masih mengatakan tentang Open House..... sama lah seperti aku. N3 x ni nak cerita tentang OH yg aku buat utk cousinssss............. OH aku buat pada hari Ahad 27/09/2009.... Alhamdullillah semua yang dimsg, ada datang..... Kat bawah ada aku paparkan beberapa gambar.....Hurmm, ko orang tengoklah sendiri ye.....
hah, tu lah OH yang aku adakan dan majlis yang aku hadiri.......

Senyum dan ceria selalu,

3 comments:

Bie said...

mummy..telur untuk mee rebus tu.. nampak tempting =)

Na Shari said...

Huhu...Masuk blog Mummy je mesti lapar... :)

Sangat menyelerakan...

Mummy Hanan said...

Salam,

Bie : alah...tak kan sekdar telur rebus je....sebut lah yg lain2...hehehehe... tak susah lah syg nak msk telur rebus tau...hehehe

Na : Kan bagus macam tu...tenguk makanan ngat Mummy.... kekekeke..