new

Tuesday, September 29, 2009

Hari Raya Mood --- 2009

Salam semua,

Hari ni pula aku nak cerita mengenai Syawal....... " Bulan yang sentiasa ditunggu"....Kenapa ya....mungkin di bulan ini kita dapat berkumpul beramai-ramai....... atau dibulan ini dapat merapat kan perhubungan sesama kita......

Sprti biasa, Setiap hari raya pertama, aku ngan keluarga akan merayakan di rumah Ibu Mertua ku....... Kami akan berada di sana sehari....... gambarnya dah aku upload pd n3 yg lalu....

Hari Raya Kedua, hubby dan aku serta anak~anakku bersama dengan adik/kakak ipar ku beraya ke rumah saudara mara sebelah hubby ku.......
Inilah budak kegemaran yg kami kunjungi sewaktu hari raya...... kat rumah dia..
Anak~anak ku dengann sepupu mereka.
Hari Raya ketiga, aku ngan hubby bekerja semula......Sebelah petang aku berkunjung ke rumah teman sekolah. Menunya amat menyelerakan...."Satay" ....panaz~panaz.... hemmm sedap... juga soto ayam ...Kpd Cg Norlah, makasih atas jemputannya.... [ oooppp lupa nak ambil gambar ]...

Hari Raya keempat, aku serta keluarga cuma berhari raya kat rumah teman ku saja... Menunya: Nasi putih, daging , ikan dan ayam serta sayur... Dan menu sampingannya, Soto juga...... Kpd Cg Rozi...thx u. Next year jemputlah lagi.....
Hari Raya kelima, aku ngan keluarga beraya ke rumah cousin my hubby side. Kami disana dari pukul 2.30 ptg sehingga 5.30 petang.....biasalah kalau beraya rumah saudara kita ni, bukan apa....bercerita lah jadi....bual~bual kosong syawal....

Rumah cousin my hubby....

At my bro house...... perasaan tak baju kami sama ngan dinding...hahaha sedondon ngan dinding... tp sebenarnya baju kami tu menceriakan suasana..... yang aku pegang tu kira cucu aku lah tu.....Kat rumah my bro, kami balik dari sana jam 9.30 malam....... tak nak beraya lagi terus saja balik.... hehehehe...

Dah letih....

Hah, setakat tu saja ye..... nanti lagi aku sambung.......

Senyum dan ceria selalu,

2 comments:

Suhana Shahril said...

Amboi..amboi..macam-macam kaler. Pink la..hijau la..meriah baju raya akak 1 famili..suma sedondon sampai raya ke4

Ummu Mishkah said...

A lovely family.. meriah!