new

Friday, March 20, 2009

Cerita ku untuk hari nie.... Tadi pagi aku bangun awal untuk menghantar suami ku yang hendak pergi KL MyEm0.Com dengan penerbangan AirAsia melalui Miri atas tajaan adiknya.... Alamak ......tinggal lah aku dengan ditemani oleh 3 orang anak ku...sedih...hiba..itulah perasaan ku....tapi tak pa...aku akan menghiburkan diri ku dengan melihat rancangan -rancangan tv or bawa anak2 ku browsing kat kedai or apa lagi..bernternet.....

So,malam nie nak buat persediaan untuk esok hari... Hari gembira buat ku tapi sayang suami pula tak de...rasanya tak de makna nya...hahaha... cewah...[ jiwang juga aku nie ye.... ]

hemmm rasanya itu saja untuk hari nie...mungkin besok ada sesuatu yg boleh aku masukkan kat blog nie....

Salam buat semua,

3 comments:

UmmiRosma said...
This comment has been removed by the author.
UmmiRosma said...

Hi MummyHanan...

Dont be sad dear...it wont be long to back in hubby's arms...
well I guess..tomorrow is your birthday? just making a wild guess....

~happy birthday!!~

UmmiRosma said...

MummyHanan...typing error...I meant it wont be long to be back in hubby's arms...

"Stay Cool"