new

Wednesday, March 18, 2009

Kelmarin.... menerima khabar yang mengejutkan..... aku diminta mengambil surat yang diberikan melalui PR bahagian sekolah rendah...surat tersebut daripada "Grand Chamberlain" atau dengan kata lain surat rasmi dari Kerajaan Brunei...
Gembira....mungkin juga.... walauapa pun aku bersyukur kerana baru 17 tahun bekerja telah diberikan satu pingat....Alhamdullillah..... n
Inilah surat yang aku terima semalam........


Isi surat tersebut.......
so, kelmarin petang aku beserta rakan seperjuangan yang lain di arah untuk melakukan latihan bagi menerima pingat tersebut...majlis tersebut akan diadakan pada 21 Mac 2009

Love,

Mummy Hannan










6 comments:

ummumishkah said...

Tahniah!!
Ni pengalaman indah dalam hidup ni...
sekali lagi tahniah mummyhanan..
Ni mesti cikgu cemerlang ni!!

Mummy Hanan said...

mkasih ye... moga-moga tahun mendatang akan dikurniakan pingat lagi....amin....

NoTy But Nice Zhoe said...

Congratezzzzzz bozz!!!!!! yeaa.. blanja nieeeeeee.....hehe

UmmiRosma said...

Tahniah MH....u have to do me a favour ni....cinnamon breads....will wait for them...

iza~de~bintang said...

Tahniah!!!
Waa semakin bersemangat lah nak mendidik kan kak. Hehee..

Cikgu2 kat sini tengah cuti, tapi Iza kerja lah Kak Leeya, sebab Iza keja kilang saja.

Insyaallah satu hari nanti Iza akan sampai jugak ke Brunei.Ada dalam list destinasi yg perlu di kunjungi heheheee

Myza Pesona said...

Congratulations to you! Mesti seronok kan, dapat penghargaan drp kerajaan Brunei!Ni mesti Guru Cemerlang! Kalau di sini, Guru Cemerlang hanya di peringkat KEmenterian sahaja, manakala Anugerah Perkhidmatan Cemerlang di peringkat sekolah dan daerah sahaja!