new

Thursday, March 12, 2009

Hari minggu yang indah..... aku masih nak tidur..tapi anak kecil ku yg comel lote atu membangunkan aku n bawa aku pegi jogging...senghaja melelapkan mata.....sehingga anak ku itu berkata...Mummy, wake up!!!!! ..aku dengan selamba bangun dan terus mandi... apalalgi gembiralah hati c Hanan......... Tapi Hanan fikir nak jogging di arca rupanya babah Hanan bawa kami pergi ke "Tasek Lama" .......Pemandangan yang selalu dilihat............... Pagi yang redup.......


Sebelum berjogging, aku seperti biasa dengan kamera yang ada di tangan pun mengambil beberapa gambar yang ku rasakan menarik di mata kasar ku..... dan pada siapa yang melihat hehehe



Semasa aku berjalan disekeliling taman , aku ternampak batu-batu yang menarik minat ku......so apalagi...aku pun mencuba....



Saja suka-suka untuk ambil gambar sendiri......:)



Zawanah berehat, ngaleh nya....aku bawa dia pusing-pusing dan naik turun tangga....sebab atu ia duduk........



Gambar aku yang diambil oleh Hanan...... dan Hayani merenung nasib diri...haha..cewah macam banar ja......
Seperti biasa, Hanan mau begambar...... ani tah hasilnya.......


Sebelum balik, Hanan suruh aku pose...apalagi pose le....hah ni yang jadik.......
Lastly, ani tah gambar c Hanan sudah habis jogging....katanya nda mau balik.....hehehe
Ani.... gambar ani...masa aku nampak kereta yang elegant ani terus saja ambik je.......K...tu aja ye....nanti lagi....sibuk sangat.....

2 comments:

iza~de~bintang said...

waa lawa lah tasek lama tu.
gambar2 kakak pon lawa-lawa. rajin pulak edit hehee

Mummy Hanan said...

Saja je iza....bukan pro pun..cuma tak mahu dikata tak pandai ambik gambar langsung.....iya leh tu...mai lah datang sini..boleh jugak akak bawa iza ke sana....