new

Sunday, March 15, 2009

Hari yang sama 10 Mac 09, pada sebelah malam pula.... kami sekeluarga telah dijemput untuk menghadiri majlis harijadi my grandson "QAWI"........So when we arrived there the ceremony already started........ tapi masih sampat untuk makan.....MyEm0.com n sembang-sembang wit all my nephews n nieces.....MyEm0.comSo..., spt biasa aku pun mengambil beberapa gambar untuk tatapan sesiapa yg sudi.....Untuk Qawi....Happy Birthday ...n semoga sehat dan ceria selaluMyEm0.com
So, apabila balik dari majlis ini, aku pun sibuk bersiap sedia untuk melihat tv...MyEm0.Com[ haha] sehingga aku lupa untuk menyemak buku murid-murid ku...apalagi dengan mata yang agak mengantuk aku pun menyemak dan membetulkan...... tp semakin akhir semakin mataku mengantuk...n apabila aku semak semula buku murid ku... inilah yang terjadi...... jgn ketawa...

Adduiii, terpaksa lah aku gunakan blanco untuk membetulkannya.... Kantoi....... MyEm0.Com

Love ,

2 comments:

NureL Ez said...

LOL!!

iza~de~bintang said...

Lawaklah kak leeya. Mesti murid akak konpius nanti tgk buku latihan dia tuh heheee