new

Friday, June 5, 2009

Dari dapur ku...

Salam semua,

Spt yang ku katakan sebelumnya, kelmarin dari dapur ku menerima pesanan dari teman-teman ku dan teman hubby..... So 4 my hubby friends....we prepared " nasi putih / ayam masak rendang / dan sambal pusu" dan sayangnya aku lupa pula untuk mengambil gambarnya kerana hubby sibuk untuk membawa bersamanya....Semua makanan itu aku simpan seperti yang biasanya, di dalam kontainer.....and its cost about $1.00.....

As 4 my friend, she requested "nasi briyani / ayam briyani / acar n of course telur rebus" l think, the recipe 4 nasi briyani l already posted at my old n3...... so aku saja nak ambil gambarnya,Inilah dia nasi briyani yg aku masak dan harganya $1.50 per kontainer.......

Oh ya... kelmarin, aku , hubby n Hanan sja berjalan2 sambil2 hubby cari juga hp..so finally hubby got his new hpCell Phone 3....LG910 Renoir.... Hp hubby lagi bez giler.......yg nie lagi up dari hp aku, coz cameranya sja 8MP[ sama ngan camera digital kami ],touchscreen, they put DOLBY system [ its 4 watching the movie] and also have WI-FI.....interesting .....


After that, we went to Giant Hypermart....actually saja je, nak manja ngan hubby......mula2 aku ngan hubby belikan Hanan telekong....and for the first time l bought tudung yg aku rasa bila aku pakai macam lucu even my hubby ketawa......, which people in Brunei now pakai....tudung ikin, tudung salimah or whatever kat Malaysia panggil.... aku sja jeles nak gunakan....went home, show it to both of my daugthers, they said they want it...so aku rasa aku bagi kat anak aku je lah......

Itu saja cerita ku untuk hari nie....

Jumpa lagi........

Salam dan ceria selalu,

1 comment:

IxoR@ said...

Sis,

Satu container tu cost abt $1.50 ? Dalam Ringgit Malaysia ke Brunei ?

Murah la.....mmg berbaloi!