new

Sunday, June 7, 2009

Dari dapurku......

Salam semua,

Malam nie, aku merajinkan diri ku untuk membuat kan anak-anak ku......iaitu "MUFFIN COKLAT" dan "BROWNIES".... Actually 4 the Muffin l already maked it but it was "MUFFIN PISANG"....but 4 the brownies this is my first attemp....

MUFFIN COKLAT : Ingredient yang telah dimix.....

Muffin cup cakesMuffin yang akan ku bakar.....


Muffin yang telah siap ku bakar......Komen anak-anak ku....: sedap.... lebih sedap jika di makan panas-panas.......

BROWNIES.....
Hasilnya : Aku sengaja meletakkan sesuatu diatasnya....and when l taste it...rasanya macam banyak coklat/cocoa..... but it's okay l guest.....My daughter say...why don't l put coklat frosting on top of it...for the garnishing , but l said it's okay just like this.....
Maybe somebody out there can do better than me....well l just like to cook.....

Salam dan senyum selalu,

6 comments:

amirul said...

Salam Mummy,
Wah! nampak pun dah sedap... belum rasa lagi... hehe... Mintak pos mai sikit...

Salbie S said...

salam kak

mak i mak u, nmpk sdp, kecur air liur.Rasanya pn mmg sdp tu, ya Allah laparlah pulak hehehe

yginsaf4 said...

sodapnyerrr.. salamms mummy

Myza Pesona said...

Muffin ni memang sedap makan panas2. kalau yang vanilla tu, wangi sangat baunya! Brownies belum buat lagi. Ingat nak jugak cuba-cuba buat nanti!

IxoR@ said...

Mummy,

Ixora ni 'tangan bangku' dalam hal membuat kek-kek.

Aduh, tersangatlah rugi...tp memang tidak minat!

Mummy Hanan said...

Salam,

Amirul, rasanya kalau sya pos, ntah bukan lagi kuih namanya...hahaha

Salbie : Hemm, anak akk kata memang sedap...tp biasalah kan klau budak2 nie memang suka yg coklat kan...

yginsaf4: Mualaikum salam, memang sedap..hah..jemput2 lah ....jgn mare ye..

Myza: Ya betul3x... anak2 akk terus makan.. hemm brownies tu percubaan pertama,ALhamdullillah berjaya...

Ixor@: sebenarnya Mummy pun tak suka sngat nak buat, tp anak2 dah suka,drpd beli sja baik akk cuba...