new

Saturday, May 23, 2009

award from azrin

Salam semua,

Aku dapat award nie dari AzRin....terima kasih dik.........




  1. copy award di atas utk diletakkn di blog anda - done!

  2. nyatakan 5 fakta menarik ttg pemberi award ini :
a. Seorang yang peramah...walaupun kita baru juga kenal dalam blog nie tp rasa mcm lama
dah....
b. Seorang yang suka membaca novel.... [ spt yg akk ckp kat Cik Rose --> lelaki pertama
yg akk tahu minat membaca novel....]
c. Seorang yang sangat manja ngan ibunya.
d. Suka buat cerpen.... [ dan buat akk tertunggu-tunggu, ~ngeee~ geram]
e. Suka kaler merah........

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri [ actually akk dah buat tp
buat AzRin, akk buat lagi ler yer.... ]

10 Facts About Me......

1. Been married to my understand hubby for 17 years....Alhamdullillah
2. Have 5 lovely kids : Liyana , Amir , Hayani , Zawanah n Hannan ......
3. Live happily at our own sweet home for almost 10 years ........
4. Have 3 family : my real family, my adopted family and my n laws family... nice is it?......
5. Like very much to cook.....Chef
6. Love to read novel ..... Reading 2english or malay.....
7. Love to travel since my hubby love to travel also....
8. Like to have so many friend...doesn't matter young or old...as long they like to me....
9. Been a teacher for 17 years now
10. Like to lunch out wit my family n my friend .......

Hemm, aku rasa aku malas lah nak kasi sapa2.... aku simpan untuk renungan aku & org yg rajin baca n3 umah aku ini............hehehe

To AzRin, nie ha akk dah jawab dan thx u so much 4 ur award....tak de yg dpt akk balas cuma this bear is for u......hemmmmPJs

Salam dari akk,


No comments: